sobota, 9 czerwca 2018

Dużo nowości z katalogu Avon

9/06/2018


Dość często w nowościach pojawiają się u mnie kosmetyki marki Avon, ale w minionym miesiącu wyjątkowo zaszalałam i wybrałam z katalogu dość sporo produktów...


Produktów do mycia mam pod dostatkiem, ale skusiłam się na kolejne trzy żele pod prysznic, ponieważ przepięknie pachną.


Wybrałam też wodę perfumowaną Avon Free, która urzekła mnie od pierwszego użycia oraz zestaw: mgiełka, krem do rąk oraz balsam do ciała o zapachu maliny i czarnej porzeczki.


Uwielbiam lakiery do paznokci z Avonu, więc do mojej kolekcji trafił kolejny: w odcieniu violaceous. Skusiłam się też na migdałowy krem do rąk oraz waniliową kąpiel do stóp.


Zamówiłam też tusz do rzęs oraz dwie pomadki: matową w odcieniu rouged perfection (ta seria jest świetna, to już trzecia w moim zbiorze i serdecznie je polecam) i błyszczącą nude gold z serii Luxe. I na koniec kolejny zapach: Secret Fantasy Wonderland (główne nuty: czerwona borówka, plumeria, bita śmietana), jest ładny, choć mniej trwały od wspomnianego wyżej.

I to tyle nowości, które ostatnio kupiłam. Może znacie jakieś produkty marki Avon godne polecenia?

6 komentarzy: