czwartek, 29 maja 2014

Pielęgnacja twarzy


29/05/2014

Nie jestem osobą, która często zmienia kosmetyki - raczej dążę do znalezienia produktów idealnych dla mnie. Gdy zużyję dany kosmetyk, to kupuję inny z nadzieją, że w końcu to będzie ten odpowiedni. Kiedy już znajdę taki, który spełnia moje oczekiwania - wtedy kurczowo się go trzymam, kupuję następny. Od razu powiem, że nie jestem kosmetycznym ekspertem, ale postanowiłam krótko zrecenzować dla Was produkty, które pokazuję niżej. To są te, których aktualnie używam: niektóre są moimi ulubieńcami i są ze mną już bardzo długo, z niektórymi mam styczność po raz pierwszy, są też te, które okazały się być kompletną klapą. Oczywiście moim subiektywnym zdaniem. Być może zastanawiacie się nad kupnem niektórych z nich, dlatego mam nadzieję, że moje zdanie okaże się choć troszkę pomocne. Moja cera jest wrażliwa, czasami skłonna do przesuszeń, nie mam z nią większych problemów.


1. Tołpa dermo face rosacal - płyn micelarny do mycia twarzy i oczu - do skóry naczynkowej i wrażliwej. Bardzo wiele dobrego słyszałam o tym producencie. Postanowiłam wypróbować coś z jego oferty. Padło na ten płyn micelarny. Pojemność bardzo duża, bo 400 ml. Moja skóra po użyciu  staje się bardzo ściągnięta i wysuszona. Plusem jest zapach. Nie polecam osobom ze skórą skłonną do przesuszenia skóry. Na pewno do niego nie wrócę. Cena regularna: 37,99 zł. Ja kupiłam go w drogerii Super-Pharm w promocji za 13 zł.


2. Loreal - płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu do cery wrażliwej i suchej. Bardzo wydajny, świetnie oczyszcza i nawilża; nie wymaga pocierania; wystarcza na długo. Używam już drugie opakowanie. Szczerze polecam. Cena ok. 14 zł.


3. Ziaja sopot- krem rozświetlający pod oczy - plusem jest szybkie wchłanianie i dobre nawilżanie. Minusów brak. Cena ok. 9 zł.


4. Loreal - krem do twarzy na noc - świetnie nawilża i jest bardzo wydajny. Cena ok. 20 zł


5. Ziaja - krem rumiankowy nieperfumowany dla skóry normalnej. Stosuję go codziennie rano pod makijaż - jest idealny - lekki i błyskawicznie się wchłania. Cena ok. 5 zł


6. Tołpa - tonik nawilżający - świetnie nawilża. Polecam Cena ok. 25 zł.

1 komentarz: