piątek, 30 maja 2014

"Ciemno, prawie noc" - krótka recenzja

30/06/2014



Jak dotąd twórczość Joanny Bator była mi obca. Podczas wyboru lektury kierowałam się tym, że autorka otrzymała nagrodę Nike. Sięgając po "Ciemno, prawie noc" byłam nastawiona na to, że książka będzie trudna do przebrnięcia. Moje obawy były niesłuszne. Książka bardzo mi się podobała. Podejmuje trudne tematy w sposób niesztampowy i poruszający. Każde kolejne słowo jest nieprzypadkowe, widać ogromny wkład i trud jaki Pani Joanna włożyła, by napisać tak dobrą książkę. Na pewno nie jest to wydawnictwo, o którym po odłożeniu na półkę się zapomni. Uwielbiam uczucie, że czas poświęcony na czytanie nie był zmarnowany. Z czystym sumieniem mogę polecić zanurzenie się w mrocznym Wałbrzychu...

Ocena: 6/6

Polecam !!!

Wydawnictwo W.A.B., 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz