niedziela, 1 września 2019

Nowości w kosmetyczce: czerwiec, lipiec, sierpień

01/09/2019


Dziś przychodzę z porcją kolejnych nowości, jakie pojawiły się u mnie w ostatnich trzech miesiącach. Jak zawsze przeważają kosmetyki do pielęgnacji, ale małe kolorówkowe akcenty również się tu znalazły. Zapraszam :)


Na początek oczywiście żele pod prysznic: nowości, które ostatnio pojawiły się w Rossmannie.


Kilka produktów marki Yope: szampon do włosów oraz zestaw miniaturek: szampon, odżywka, balsam oraz żel.


Tutaj kilka produktów, które były dołączone do czasopism.


Kilka produktów z katalogu Avon.


Różności: niektóre kupiłam, inne dostałam.


I nowości z zamówień internetowych, które wrzuciłam do koszyka przy okazji innych zakupów, które doszły do mnie dosłownie wczoraj.

I to tyle... wybaczcie, że tak krótko, ale czasu brak... Znacie coś z moich nowości? Lubicie?

2 komentarze: