czwartek, 10 stycznia 2019

Moja kolekcja kosmetyków do makijażu - cz. 3: usta

10/01/2019


Przyszła pora na kolejną odsłonę mojego kosmetycznego zbioru. Tym razem pokażę wszystkie produkty do makijażu ust, jakie dotąd u siebie zgromadziłam. Kilka z nich jest prawie nowych, kilka już prawie wykończyłam. Staram się używać wszystkich, zależnie od nastroju i tak, by pasowały do reszty makijażu. Nie ukrywam, że lubię mieć pomalowane usta, a makijaż bez pomadki uważam za nieskończony. Ponadto, mimo że pomadki bardzo lubię, uważam że mam ich zdecydowanie za dużo, dlatego chciałabym znacznie uszczuplić moją kolekcję tzn. zużyć oraz ograniczyć zakupy w tej dziedzinie. Przechodząc do rzeczy: tam gdzie się dało, prezentuję ile pomadki czy kredki jeszcze zostało. W przypadku pomadek w płynie nie jest to niestety możliwe. Na pierwszy ogień idą klasyczne pomadki, z których większość ma wykończenie matowe, bo właśnie takie preferuję najbardziej.


Od lewej:
Essence Matt Matt Matt nr 02
Bell Velvet Story nr 03
Bell Velvet Story nr 02 
Lovely Mousse Matte Lip Stick nr 3
Rimmel The Only One Matte Lipstick nr 700 trendsetter
Rimmel The Only One Matte Lipstick nr 200 salute
Clinique nr 13 love pop



Astor Soft Sensation Moisturizing Lipstick nr 103 peachy pink
Avon Luxe odcień lustering nude
Avon Luxe odcień nude gold
Golden Rose nr 67 
L'oreal Colour Riche nr 177 fiery veil
Bourjois Rouge Velvet The Lipstick nr 06 abrico'dabra
Marc Jacobs nr 246 slow burn



Avon Extra Lasting odcień sunkissed ginger
Maybelline odcień bare to be bold
Avon True Color odcień au naturale
Avon True Color odcień rouged perfection
Avon True Color odcień marvelous mocha
Catrice Ultimate Colour nr 010 be natural



Avon True Color odcień coral fever
Avon Mark odcień cantaloupe
Avon True Color odcień berry blast
Avon odcień cocoa kisses
Avon odcień rosy outlook

Essence Lipliner nr 11 in the nude
Kobo Long Lasting Lip Liner nr 109 drop of wine 
Inglot Lip Pencil nr 11
Inglot Lip Pencil nr 31
Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 18
Bell Mat Liquid Lips nr 02
Wibo Million Dollar Lips nr 6
Bell Mat Liquid Lips nr 02
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick nr 01
Rimmel Stay Matte Liquid Lip Colour nr 200 pink blink
Makeup Revolution odcień echelon
Kobo nr 702 honeymoon 
Wibo Ultra Matte Liquid Lipstick nr 1 royal pink


Astor odcień caramel envy
Bell Jingle Bling Lip Topper nr 01 christmas star
Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick odcień chihuahua
Avon Mark plumping pearl
W7 Sliders Lip Balm
Sephora Kiss Kiss

To już wszystkie produkty do makijażu ust, jakie skrywa moja toaletka. Za jakiś czas, myślę że za pół roku, zaprezentuję mój zbiór ponownie. 

Nie wszystkie pomadki lubię jednakowo. Na powyższym zdjęciu umieściłam te, które są świetne pod każdym względem i z czystym sumieniem mogę je polecić.

W kolejnej odsłonie zaprezentuję lakiery do paznokci, a następnie zapachy. 

4 komentarze: