wtorek, 18 listopada 2014

Glossybox - listopad 2014

18/11/2014

Dziś otrzymałam moje czwarte pudełko beGlossy. Zawartość listopadowego pudełka wybrała Maffashion. Samo opakowanie tym razem nie jest różowe, lecz srebrne, błyszczące. Moim zdaniem prezentuje się gorzej niż wersja tradycyjna. No ale nie o wygląd pudełka chodzi, lecz o jego zawartość. W tym miesiącu moja wersja prezentuje się następująco:




Teeez Trend Cosmetics - ładny graficznie pędzelek do nakładania cieni wykonany z miękkiego włosia koziego. Bardzo się cieszę, na pewno się przyda.


Bandi - krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami - z tego produktu jestem tak samo zadowolona, jak z pędzla.


Yasumi - krem pod oczy i na okolicę ust - czwarte z kolei pudełko i czwarty krem pod oczy. Uważam, że to przesada. Nie sposób ich zużyć.

Regenerum - regeneracyjne serum do paznokci, problemu z paznokciami nie mam, więc z własnego wyboru nie kupiłabym takiego produktu, ale skoro już je nam, to chętnie wypróbuję.


Love Me Green - ujędrniający balsam do ciała - ten produkt również chętnie przetestuję, balsamów nigdy za wiele.


2 komentarze: