wtorek, 26 sierpnia 2014

Glossy box sierpień 2014

26/08/2014

Dziś przedstawiam Wam zawartość mojego pierwszego pudełka beGlossy. W tym miesiącu było w nim aż 8 produktów (w tym 4 pełnowymiarowe). Ogólnie jestem bardzo zadowolona: akurat kończy mi się korektor i krem pod oczy, więc chętnie wypróbuję zestaw korektorów So Susan oraz krem pod oczy Olay. Ponadto ucieszył mnie też żel do mycia twarzy Iwostin: również się nie zmarnuje. Chętnie wypróbuję też rozświetlający krem Cashmere. Oprócz tych produktów w pudełku znalazł się również balsam do suchych miejsc z Joanny, krem Yu-Be oraz pomarańczowe mydełko Organique. Jedynym produktem, z którego nie jestem zadowolona, bo wiem że nie będę go używała jest matowy top coat Nails inc (wolę jednak tradycyjne, paznokcie z połyskiem). Całość oceniam bardzo pozytywnie i mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu również się nie zawiodę :)  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz