wtorek, 11 czerwca 2013

Top 6 kosmetyków do codziennego makijażu

11/06/2013


Postanowiłam stworzyć post o kosmetykach, których używam do zwykłego, dziennego makijażu. Jest ich sześć. Nie wiem czy to dużo, czy mało. Dla mnie najważniejsze jest to, że zrobienie makijażu zajmuje mi nawet nie pięć minut.

1. Korektor Affinitone Maybelline New York - nakładam go jedynie pod oczy, szybko się wchłania, nie daje efektu rozświetlenia, lecz ładnie zakrywa ewentualne cienie pod oczami.

2. Podkład Affinitone Maybelline New York, odcień 09 opal rose, mam dość jasną cerę, więc jest on dla mnie odpowiedni, ładnie się wchłania, długo utrzymuje na skórze i co bardzo ważne, nie ciemnieje. 

3. Puder w kamieniu Miss Sporty 001 transparentny, używam go jedynie w celu zmatowienia.

4. Róż do policzków Bourjous, co tu dużo mówić, jest genialny, jego odcień po nałożeniu przypomina kolor czerwonej pomarańczy, ma w zestawie pędzelek, jednak ja go nie używam, ponieważ jest za mały (do nakładania różu najlepiej sprawdza się duży). Zaletą jest to, że utrzymuje się przez cały dzień.

5. Tusz miss sporty, mój ulubiony ze względu na bardzo grubą szczoteczkę, świetnie pogrubia i wydłuża rzęsy.

6. Bardzo jasna, lekko perłowa, pomadka sprite. Jako że oczy są w moim dziennym makijażu głównym punktem programu, usta podkreślam bardzo delikatnie tą pomadką. Jest jak wisienka na torcie.

Czasem dodaję jakąś czarną kredkę do oczu lub lekki cień. 


A niżej połączenie lakierów z poprzedniego posta:



3 komentarze:

  1. Mam ten tusz i go uwielbiam, jest niesamowicie genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne paznokietki,bardzo fajny blog i post:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń