niedziela, 20 stycznia 2013

Polskie meble malowane

20/ 01/ 2013

Kilka dni temu odwiedziłam szczecińskie Muzeum Narodowe. Spośród wszystkich wystaw najbardziej przypadła mi do gustu prezentacja XIX - wiecznych użytkowych mebli pochodzących z terenu Pomorza Zachodniego. Mnie, miłośniczkę staroci i stylu retro, urzekły przecudowne krzesła i szafy. Może to dziwne, ale moją reakcję na tego typu wnętrza można porównać do tej, którą przybieram na widok słodkiego labradora. Ucieszyłam się również, gdy pozwolono mi zrobić kilka zdjęć ("bez flesza" ;), a teraz przemycam je tutaj... Zobaczcie sami. 












2 komentarze:

  1. Mi oczywiście najbardziej rzuciły się w oczy chodaki. ;)

    xoxo
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kufer jest cudny :] Jakie stylowe buty przy tym krześle xD
    Pozdrawiam!
    Obserwujemy?
    Poczuj się jak na pokazie Prady z: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń